Šio projekto savininkas – programuotojas, kuris ilgą laiką SEO rūpinosi savarankiškai, tačiau norėjo išbandyti žmonių, kurie specializuojasi SEO srityje paslaugas.
Tikslas buvo kaip ir daugumos klientų: siekiame didesnių pardavimų, aukštesnių pozicijų ir platesnio raktinių žodžių matomumo.
Pagrindiniai raktiniai žodžiai turėjo aukštą konkurencingumą (Ahrefs Keyword Difficulty – 50, Hard), todėl reikėjo holistinės SEO strategijos.
SEO strategija ir įgyvendinti veiksmai
Esamo turinio sutvarkymas. Pašalintas nereikalingas, neefektyvus turinys, kuris neturėjo aiškios vertės tikslinei auditorijai, nei Google algoritmams.
Atnaujinti visi komerciniai puslapiai, kurie yra atsakinti už pardavimus.
Atnaujintas papildomas turinys, kuris turėjo potencialą generuoti lankytojus, konversijas ir didinti prekės ženklo žinomumą.
Techninio SEO sutvarkymas. Išanalizuota svetainės techninė būklė ir atlikti esminiai pataisymai, kad svetainė būtų „pigesnė“ Google robotams nuskaityti ir indeksuoti.
Kadangi tai buvo nuolat atnaujinamas, individualiai kurtas projektas, reguliariai pasitaikydavo techninių spragų, todėl jų identifikavimas ir taisymas buvo neatsiejama proceso dalis.
Turinio plėtra pagal tikslinę auditoriją. Per pirmus 6 mėnesius publikuoti 24 nauji straipsniai, orientuoti į potencialius klientus ir jų informacijos paieškos įpročius.
Išorinis SEO (link building). Kas mėnesį pridedamos 3-5 kokybiškos atgalinės nuorodos, kurios padėjo bendrai stiprinti svetainės autoritetą.
Rezultatai po pirmų 6 mėnesių
- Organinis srautas išaugo 857%.
- Parodymai padidėjo 468%.
- Vidutinė raktinių žodžių pozicija pagerėjo 41.7%.
- Pardavimai išaugo 91.2%.
- Svetainės pagrindiniai raktiniai žodžiai užėmė ir išlaikė TOP2-4 pozicijas.
Tolimesni stebėjimai ir išvados
Po pirmo pusmečio ir 24 straipsnių publikavimo, svetainė dar ilgiau nei pusmetį augo natūraliai, dirbant minimaliai – tik su išoriniu SEO. Tačiau vėliau srautas ir parodymai pradėjo mažėti, o augimas sulėtėjo.
Pamačius, kad augimas pradėjo mažėti publikavome tris naujus straipsnius ir atnaujinome kelis senesnius – srautas vėl pradėjo augti, o svetainė vėl pradėjo užimti žymiai aukštesnes pozicijas.
Tai parodo, kad vien išorinių nuorodų nepakanka – stabilus augimas reikalauja nuolatinio turinio atnaujinimo ir plėtros.
Ko išmokome iš šio projekto?
Kokybė laimi prieš kiekybę. Publikuoti mažiau, bet aukštos kokybės turinį yra žymiai geriau. Tai išlaiko bendrą svetainės kokybę, pagal kurią Google vertina projektą ilgalaikėje perspektyvoje.
Svarbu išlaikyti „momentumą“. Jei konkurentai kuria daugiau ir kokybiškesnį turinį, jūsų svetainės pozicijos natūraliai pradės kristi.
SEO yra ilgalaikė strategija, ne skubus sprendimas verslo „gaisrams“ gesinti.
Tačiau svetainės su didele priešistore gali greitai pagerinti rezultatus pasinaudojus „greitais laimėjimais“, kurie nustatomi SEO audito metu.
Identifikavus ir įgyvendinus šias galimybes, galima pereiti prie ilgalaikės strategijos, užtikrinančios stabilų augimą.
SEO man patinka dėl „sniego gniūžtės“ efekto – projektai su laiku įsibėgėja ir duoda vis geresnius rezultatus.
Norite panašių rezultatų? Užsisakykite SEO auditą ir sužinokite, ką galima pagerinti jūsų svetainėje.
Mantas Tamošaitis – SEO specialistas ir skaitmeninės rinkodaros agentūros MTDigital.lt įkūrėjas. Turėdamas ilgametę patirtį yra prisidėjęs prie daugiau nei 100 projektų sėkmės, užtikrindamas aukštas pozicijas paieškos sistemose ir didindamas klientų verslų matomumą internete. Mano paslaugomis pasitiki ne tik tiesioginiai klientai, bet ir daugiau nei 7 Lietuvos reklamos agentūros, kurios sėkmingai perparduoda mano teikiamas SEO paslaugas.
- This author does not have any more posts